om dagarna som passerat

Orkade gå till skolan förra onsdagen, var hos kiropraktorn och tog skolfoto.Det blev torsdag och vi åkte på studieresa med min goa klass till Göteborg. Var i en moské, hann en runda i affärer, innan besök på operan och hemfärd.
 
I fredags kom två från Kina hit som pappa känner genom jobbet och som vi även träffade när vi var med honom till Kina, vi och min bror som även kom hit, åt skaldjur och hade det gött. 
 
 
På lördagen skulle de skjutsas till Göteborg, så vi hängde med och bodde på hotell till söndagen. Där var det fortfarande sommar, så vi passade såklart på att äta på uteserveringar och äta frozen yogurt. 
 
 
Åkte hem på söndagskvällen några lappar fattigare och sov hos Pelle till måndagen då jag hade studiedag.
 
Tisdagen rullade på och eftermiddagen spenderade jag med Moa, innan promenix. Idag är det onsdag och det bästa med onsdagen är att när dagen passerat så har man bara två korta dagar kvar i skolan, 8-16 dagarna har passerat, halleluja!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback