risk för onödiga ingredienser

Rådjur, klyftpotatis och bea som fick mina smaklökar att ta glädjeskutt
 
Igår slutade jag somvanligt klockan 12.25 och gick då och lunchade med Moa, innan det vankades mys och en fet påse godis. Åt tills jag mådde illa oså var det med den saken. Hade väldans trevligt iallafall och bokade dessutom biljetter till Maggio (!!)
 
Idag har jag värkande hals och tungt huvud. Har ändå lyckats baka en tårta och ta mig ner på stan en sväng för att hjälpa mamma och uträtta lite ärenden.
 
Där det förövrigt var ovanligt livat, då hålan där jag bor fyller hundra idag. Det såldes närproducerat i form av allt från glass och sylter, till skagenröror och korvar och på scen fick man se allt från kanin kostymer till o höra musik och sång.
 
Jag gick mest igenom allt, men kul när det händer lite en lördag då termometern visar cirka 25 grader och förvirrar mig om ifall det är sommar eller höst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback