Å R S R E S U M É - del 2

APRIL 
1. Var på bio 2. Var överlycklig över våren och gick på picknick med Ida
3. Hade en stor och rolig dansföreställning med massa övningar 4. Unnade mig goda frukostar nästan varje morgon 
5. Snodde Idas pappas gamla tröja, som gav ännu mer vår-pirr 6. Invigde bryggan vid farmors sommarstuga
 
MAJ 
Våren kom verkligen på riktigt och jag fotade blommor på Öland.
1. Firade Valborg med fina tjejer 2. Köpte vårens första glass 3. Gick promenader längs havet på Öland 4. Satt ute på altanen mestadels av tiden
5. Var massa fina kvällar 6. Jag och Moa fick en natt för oss att grilla marshmallows på en skolgård, ööh..7. Det gick att gå i shorts (!!!) 8. Vi hade utklädningsdag i skolan och jag och Moa fick göra spanska nationella muntligt som ängel och djävul, roligaste provet jag någonsin gjort och någonsin kommer göra.
 
JUNI
 1. Åkte till Stockholm med niorna 2. Hade klänning 3. Brände mig något hemskt 4. Fotade massa outfits 
5. Niorna hade avslutningsfest 6. Sista klassdagen 7 & 8 Fick med blandade känslor äntligen sluta nian!
9. Jobbade på lager i några dagar 10. Firade midsommar 11. Bruds hälsade på mig på Öland 12. Solade och badade en massa <33333
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback