Å R S R E S U M É - del 1

GOTT NYTT ÅR!! 
Hoppas ni hade en bra nyårsafton, för det hade jag minsann!
Tänkte ge er en liten årsresumé i fyra delar, här kommer de tre första månaderna av 2013.
 
JANUARI 
Firade med skräckblandad förtjusning in det nya året. 
 
Köpte nytt löshår och gick i docs förjämnan 
Det var jättemkt snö och is kallt, runt 20 minus, något jag inte gillade.
Men vackert var det!
Började sista terminen i nian och slutade halv tolv varje fredag, vilket ledde till att jag och Moa allt för ofta hade pannkaksfredag eller åkte in till jkpg. 
Förövrigt spenderade jag stor tid i sängen framför Gossip Girl som var mitt stora beroende och hade förjämnan träningsvärk i samtliga delar av kroppen. Tänkte mycket och ville ha förändring i mitt liv. 
 
FEBRUARI
 
Inspirerades mycket av lookbook och ville inget hellre än pierca septum 
Drack mycket smoothie och bloggen blev i stort sett en matblogg.
Gjorde massa listor på bloggen, fortsatte träna mycket & kolla på Gossip Girl. 
Denna månad dog min morfar, hela förra året hade varit jobbigt, men nu blev allt ännu jobbigare. Jag försökte dölja hur jag kände så mycket som möjligt både på bloggen och i verkligheten. Morfar är den människa som betydit mest för mig, Jag kommer aldrig riktigt kunna sätta ord på vad som hände med mig när han dog, eller beskriva hur mycket jag älskar och saknar honom. Jag är så glad att jag fick chansen och lära känna denna omtänksamma genom goda människa, och är så tacksam för alla minnen, men att missta honom var det jobbigaste i hela mitt liv och det gör fortfarande väldigt ont, vilket det alltid kommer göra. 
 
MARS
 
Vädret pendlade mellan sol & barmark till snö & kyla & jag längtade till våren.
Åkte till Stockholm med Ida för att bland annat hälsa på Sara 
Där åt vi god hotellfrukost, massa god mat och shoppade såklart. 
Jag använde min magtröja flitigt och bytte serie till OC. 
Kommentarer
Postat av: Klara

När kommer nästa?:)

Svar: Den kommer senast imorgon! :)
Linnéa None

2014-01-04 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback