min helg

 
Så här såg jag ut i fredags, då jag endast spenderade ca 2h i skolan, innan det väntades lunch med Moa på stan. Därefter stack jag och hämtade lite kläder på teatern.
 
Fick nämligen i uppdrag i torsdags att sätta ihop något litet till en "festival" i närhetet, det skulle vara barnshow och hade krisat sig, så jag fick samla ihop några jag jobbat med i sommar och så övade vi under kvällen till en bit av Askungen. 
 
 
Sen blev det lördag, körde teatern som gick bra, åkte hem en sväng för att komma tillbaka och kolla på Syster Sol.
 
Strömmen fungerade inte, mixerbordet brann upp, men trots detta stannade de 2h och körde inför en publik som minskat till ca 20pers. Var så synd att det blev som det blev, men gick därifrån med ett leende och inte besviken, kärlek. 
 
Åkte hem till Pelle och sov sen och resten av denna dagen har jag inte gjort ett dugg. Bra helg, mycket bra. Hoppas eran va det med! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback