tisdags fint

 
Idag är det tisdag och jag hade sovmorgon till kvart i ett, så hann med både en springtur i regn och några amerikanska pannkakor, när jag kom hem kollade jag på Girls osen åkte jag och simma med mamma. Mer intressant än så var inte dagen, eller några andra dagar heller för den delen.
 
Bilderna ovan får mig att glömma allt som känns tugnt, får mig att längta efter sommar, varma nätter och kyssar, får mig att drömma om tatuerad kropp och solbränd hy och på något sätt lyckas tankarna även glida iväg till Göteborg och drömmen om o få bo där i en egen liten lägenhet med färgglada pinnstolar i ett vitt kök. Drömmar är bättre än verklighet helt enkelt, alltid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback