m å n d a g s l i s t a

Just nu tänker jag äta en banan
När jag vaknar på morgonen vill jag för det mesta somna om eller åtminstone ligga kvar i sängen. 
Min mobiltelefon har aldrig på ljudet
Jag tycker inte om att sova själv
Imorgon har jag sovmorgon
Ikväll ska jag fortsätta titta på ´The last song´ 
När jag bakar brukar jag glömma bort tiden o bränna skiten 
Sist jag grät fick min vän mig att må bättre
Kärlek är svårt och underbart på samma gång
 
 
I vinter hoppas jag att jag slipper deppa ner mig över alla snö o kyla 
Jag pratar gärna och mycket 
Jag lyssnar på min spellista kallad + på spotify
Jag är sämst på sporter, städning och konflikter 
Jag är bäst på att skjuta upp saker 
Den bästa känslan är när allt gått bra en dag och man känner sig oövervinnelig 
Jag är rädd för att inte räcka till 
Jag glömmer alltid att dra ut laddaren till mobilen 
Jag vill ha en större säng
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback