trött på era boxar

      
 
Känner ni igen det? Boxar och fula wannabe-emoji som var femte minut kommer upp på facebook och ser rent utsagt för jävliga ut!! 

Helt plötsligt får jag ett meddelande "blablabla 🍕🍕" och varje gång samma spontana tanke; GAAAAAH vad menar du med boxbox. 
 
Jag kan inte i datorn se vad du menar - boxbox visar inget uttryck och får mig inte att förstå din känsla. Boxbox förgyller inte din text och wannabe figurerna är fula. 
 
Antingen får facebook fixa det hela eller så får allmänheten sluta använda emoji på facebook. Boxbox gör mig illamående. 
Kommentarer
Postat av: mineeea 🐋

åh gillar inte heller facebookemojis!! särskilt när det står en text efteråt?? "känner sig besvärad" så fult

Svar: eller hur?! riktigt fult är det, usch på det!
Linnéa None

2013-11-19 @ 20:27:02
URL: http://artistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback