Gästbloggning av Moa

Hej på er alla Linnéas bloggläsare! Linnéa bett mig att gästblogga, då hon har lite bloggtorka ;) Jag har gästbloggat här förut, HÄR kan ni läsa det ifall ni vill eller inte redan gjort det!

Jag är en av Linnéas bästa vänner (hoppas jag), kan även titulera mig som fotografen till bland annat headerbilden, samt Linnéas personliga designer, haha nejdå, men jag hjälper henne med bloggdesigner och koder.
I vilket fall, under åren som jag känt Linnéa så har jag lärt mig en hel del om henne, en del roliga saker andra mindre roliga.. Haha skämt åsido, men tänkte dela med mig av lite saker om vår kära Linnéa. Har ju som sagt gått i samma klass och därmed träffat henne iprincip varje dag under nio årstid. Hoppas att ni gillart!

- När vi gick i femte klass så fick jag hela klassen att kalla Linnéa för Lena. Det var inget hon uppskattade direkt just då, så vi var tyvärr tvugna att sluta. Men det var roligt för oss andra!

- Under vårt tredje skolår relaterade Linnéa och jag väldigt mycket till Eva & Adam. Vi ville att verkligheten skulle vara så lik filmerna som möjligt, haha. En riktigt härlig tid med massa minnen, vi satt i Linnéas garderob "gadde", åt gammalt godis, pratade och skrattade.

- Skratta är något Linnéa gör väldigt mycket och ofta, särskilt med mig höhö. Men Linnéa har ett ganska speciellt skratt, riktigt härligt och det smittar av sig, men också väldigt roligt, det låter lite "guppigt".

- Två meningar som inte går att undvika att höra när man umgås med Linnéa lyder "Är jag kladdig runt munnen?" och "Har jag något utanför näsan?", i synnerhet den sistnämnda, får frågan flera gånger varje dag.

- Linnéa håller väldigt hårt på traditioner. Det är väldigt viktigt för henne att om vi bakat något, köpt en ny smak på chipsen eller lagat mat, att båda smakar PRECIS samtidigt!

Kanske räcker så? Någon pinsam sak som Linnéa gjort då.. Hmm.. Förutom att halka på skolgården så kan jag inte komma på något i skrivandes stund, finns mycket men just nu är det tomt!

Linnéa vet otroligt mycket saker om mig, och jag vet mycket om henne. Vi kan bara sitta och prata hur länge som helst och SKRATTA tills vi gråter. Ibland sitter vi och pratar och skrattar och berättar så sjukt mycket för varandra så ni skulle bara ana hahaha. Vi brukar ligga på golvet helt tysta för att vi skrattar så mycket att luften inte kommer ut!

Hon är iallafall en fin tjej, riktigt söt! Dessutom en bra kompis, och väldigt ambitös och envis. Ibland är både hon och jag lite bossiga kanske, då kan vi tjaffsa lite men nästan aldrig mer än så! Vet inte mer vad jag ska skriva, en tjej man verkligen kan lita på och berätta saker ingen annan vet om en för, vi är tycker/tänker ofta lika och därför har vi skrattat åt saker ingen annan vet om oss.. haha.

Det var väl allt, blev myyyycket text! Hoppas ni tyckte det var lite kul och orkade läsa det mesta ;) Puss


<- Linnéa och jag -> i skolan för någon vecka sen typ. Underbart söta och superseriösssssssa.


Ganska gammal bild haha, från förra våren.


Er favoritbloggare! Älskar dig Linnéa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback