Nationaldagen

Hej sunshines! Idag är det Sveriges nationaldag, vi svenskar är rätt dåliga på att uppmärksamma våran dag om man jämför med typ Norge måste jag säga, jag tycker det är lite synd, visst jag tycker nog egentligen inte att det spelar så stor roll, men visst är det kul om det uppmärksammas lite, som idag, då var det folk som sjöng och spelade i parken och jag och några till dansade, ja, asså vi ställde oss inte bara mitt i parken och dansade utan det var ju anordnat, men mer tycker jag nog inte att det behöver vara, inte i så små städer iallafall :) Uppmärksammade ni Nationaldagen?

Senare idag åkte jag även och badade, det var 22-23 grader i sjön så det var riktigt skönt, sommaren är här eller vad säger ni? usch, vill inte sitta inne i skolan imon, men aja, skolan är snart slut så :) 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback