Härlig dag! :D

Tjohej! :D
Idag har jag som sagt varit och badat, det var jätteskönt och härligt! Jag och Moa hoppade från hopptornet, simmade och plaskade runt lite (;  och så köpte vi glass! Mysigt! Tyvär blev det inte så mycket till sola, men vi hade sjukt kul istället! :D

På kvällen gick jag ut och powerwalkade med min mammas kompis döttrar, de heter Sara och Ida, men jag brukar kalla dem för mina "storasystrar" för jag har växt upp med dem och vi står varandra väldigt nära, det är så jag känner iallafall och om känner jag de rätt så tycker nog de att jag är som deras lilla "lillasyrra" haha :D
Aja,  promenaden var jätte jobbigt iallafall för det var 29 grader ute och jag tror att jag aldrig svettats som då! hehe! :D Men, men det är ju bra iallafall och man känner sig väldigt duktig efteråt! (; <3 

Dagen har iallafall varit jättehärlig, mycket bad och sol! Hoppas ni med haft en fin och bra dag ni med! ;D
Puss&Kram på er! <3 


Sjön som vi badade i , vackert eller hur?! (:

Kompaktkamera, Olympus 1050 SW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback