Skidåkning och soffhäng

 
Igår kastade jag mig utför snötäckta backar på ett par skidor för första gången. Störst i barnbacken med hjälp av min personliga tränare till bror och pojkvän, så lärde jag mig hyffsat snabbt och kunde efter ett tag ta mig an den största backen, långsamt från sida till sida, men ner kom jag och med benen i behåll dessutom, alltså över förväntan. Efter lunch gick det dock ganska mycket just utför, blev plötsligt lite skraj och ramla lite då och då, men antar det är så det är. Hade iallafall väldigt roligt, mycket tack vare mina två kompanjoner såklart.
 
På kvällen var jag på en ganska så kass fest, för att sedan få sova och vakna hos Pelle, åt pannkakor till frukost vid lunchtid och kollade på Harry Potter på tv´n, det var typ vad vi orkade för oj vad trötter man blev efter lördagen och efter dålig sömn i veckan förövrigt. Lyckades iallafall ta mig till yogan på kvällen och med träningsvärk i hela kroppen få andas och tänja lite. 
 
Sammanfattningsvis - Bra helg. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback