tisdags lista.

Det heter jag:
En jäkla massa bokstäver, men Linnéa duger nog.

Så gammal är jag:
15 år, 7 mån och 12 dagar, för att vara exakt. 

min femtonde födelsedag , hahaha

Person jag ser upp till:
Morfar 

Så vill jag leva om fem år:
Om fem år så ska jag sett cirkus halva jorden, bo i Göteborg, vara sådär äkta cp-lycklig & känna mig sådär levandes man kan göra ni vet?

Det tänker jag oftast på: 
Ser ofta en himla tidslinje i huvudet från 0 till 100, nu är jag på 15-16 år då och så tänker jag på den där linjen och hur mitt liv kommer bli varje år osv, hemskt är det, hatar den!

Tio saker som gör mig glad:
Vår, Snygga killar, Bra kläddagar, Diskussioner, Folk som ler, GossipGirl, Kommentarer på bloggen, Eva&Adam filmerna, Gå bakom männsikor i trappor, Interna grejer. 

i våras/somras på finaste stället

Det gör mig engagerad:
När jag får prata

När jag tränar går det till såhär:
Haha.. dansar en gång i veckan, springer på band och kör lite styrka och så blir det en o en annan pw

En smak jag är sugen på precis just nu:
Klöver mjölk 

Värsta egenskapen hos andra:
När man är fisförnäm eller dryg

Bästa egenskapen hos andra: 
Att man är social, enkel, har humor och tar livet lite som det kommer

nyåååår

Värsta egenskapen hos mig själv:
Svårt för att leva i nuet, lite långsint, sämst tålamod, lite väl nyfiken kanske.. 

Det här tycker jag att jag är bra på:
Stå upp för mig själv och prata hahahh
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback