saknat



Åh vad jag saknar denna tiden asså! Värmen, glädjen, sena nätter, bruna ben, pirrande mage, de roliga och galna stunderna, känslorna, vännerna, havet, friheten och ja. you name it!

Våren/Sommaren 2012 var ganska kaos, sluta typ äta och var mycket grejer med familjen osv, men var trots det så jävla lycklig, hade sjukt kul med mina fina vänner och fick en överdos av fjärilar i magen... hahaha.
Saknar detta sjukt mycket iallafall, trots att jag inte fattar ett skit hur jag tänkte med varken hår eller kläder, haha och trots att jag gjorde saker som jag ångrar sjukt mycket idag och trots att det regna typ hela sommaren, så saknar jag det somsagt sjukt mycket!

Månaderna just nu är rena sömnpiller och bloggen har fått lida , ska försöka bättra mig under lovet, puss!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback