early


Klockan ringde redan vid åtta idag, för jag och Moa tänkte åkt in till jkpg ganska tidigt, runt elva typ, men hon hade blivit sjuk (liksom de flesta verkar bli just nu) så blev att stanna hemma tyvärr. Var skit trött, men somnade inte om sen iallafall för hade redan duschat oså när hon hörde av sig, så blev en lugn morgon med frukosten ovan ; japp min blogg har tydligen blivit en matblogg, hahah... gott var det iallafall ;)
Testade bananpannkakor igår föresten, jätte enkelt att göra, bara vispa ihop en banan och två ägg och sen steka, jag gillar ju dessvärre bara att äta banan direkt, eftersom jag spydde av bananlack hos tandläkaren som liten...så är väll inte precis något jag kommer att göra igen, men gillar man banan i olika former, hahah, så tycker jag defenitivt att ni ska testa! :) puss puss /matbloggaren linnéa hahahaha
Kommentarer
Postat av: ida|foto

ja det var den verkligen också :) glad alla hjärtans dag!

2013-02-14 @ 17:39:59
URL: http://iidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback