bloggtorka betyder en ny lista.

♣ Hur har din dag varit?
Ganska bra faktiskt, har varit trött men annars så!
♣Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Blev utskrattade av några random tyskar(?)
♣ Vad skulle du hetat om du inte fått det namn du har nu? 
Tjej - Lovisa, Kille - Albert 
♣ Har du någon fobi?
Sniglar, snor och fötter 
♣ Hur såg du ut för ett år sedan?
För exakt ett år sedan såg jag ut såhär ↓ hahaha



♣ Vad är ditt största beroende?
Kolla instagram
♣ Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Om jag ska ta något till kaffet eller inte, haha tungt liv.
♣ Vad gör du när du är ledsen?
Smsar Moa typ
♣ Har du någon gång slagit någon?
Gjorde det lätt när jag blev arg förr, så ja tyvärr..
♣ Vilket uttryck använder du lite för ofta?
" Det kan jag tänka mig" usch, hatar det! 
♣ När skäms du?
När jag missförstår / inte förstår något jag borde förstå , haha
♣ Vad ser du fram emot just nu?
Sovaaa, gonatt amigos!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback