it´s maybe brighter on the other side

 
Idag är en sån dag som allt känns åt helvete. Allt känns tungt och jobbigt, känner att jag inte räcker till nånstans, att mitt liv bara rullar på i samma banor, hinner inget och gör inget känns det som, medan andra hinner allt känns det som och lever bra.
 
Saknar då allt kändes så bra förr, när man kände sig omtyckt av allt och alla och livet kändes ljust. Saknar pirr i magen, saknar glädje, saknar att vara riktigt glad, saknar att bry mig, saknar att känna att jag lever och jag önskar så mycket så det gör ont.

Gratta iaf kussen på 20års dagen idag och tränade mina hjärnceller med frågespel.
Försöker nu hema mina känslor med te, men nehe, även det ville mig illa och brände min tunga.

Förlåt för gallan, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback