kidnapparen agerar snabbt



Den här finfina bruden fyller 15 år idag! Tiden går fort! hö-hö Grattis iallafall Mosan!
Jag skulle kommit och grattat henne idag var tanken, men hade dans så blev inte så, men snäll kompis som jag är ville jag ju ändå gratta henne , så ja, jag kidnappade henne igår!
Det gick väll till typ så här : smsade under dagen med henne , Moa frågade om vi kunde göra något, men jag sa att jag inte kunde idag, skulle träffa en annan sa jag (allt detta kom jag på väldigt fort), i stressen av att hon skulle höra av sig till nån annan tog jag ut nån kaka från frysen och lite annat gott, skynda mig i väg till Moa och ja, ÖVERRASKADE! Hon fick snabbt byta om och sedan satte vi oss på cykeln, tog henne till ett random ställe och hade picknick-mys och larvade oss i playground'en (vad heter det på svenska?) och ja hade skoj! Kan ju säga att hon blev överraskad, inte vad hon väntat sig!
Tror faktiskt hon blev ungefär såhär glad ↓


Och jag typ såhär ↓ glad över att få leka lite (hö-hö, skämtåsido) och att få överraska med att även bjuda på bio! "The Hunger games" (den var väl både och, gillade inte slutet, men var ju ett "fortsättning följer" slut, så kan ju bero på det) 



Hoppas du haft en underbar födelsedag bästa vän! 

(här kan ni se en gästbloggning av Moa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback