7 sorters kakor , minus 2



Hej i värmen! ja värmen, otroligt härligt! Äntligen är sommaren här, känns sån skillnad mot för nån dag sen då det var riktigt kallt ute för att vara sommar månad, nu idag har det varit blå himmel och varit varma och ljumma vindar. I like!

Som ni ser på bilderna ovan så har jag idag druckit kaffe ur koppar modell äldre och ätit kakor tills magen gjorde ont, ja typ så iallfall, har nämligen varit med mamma och mormor hos 90åriga gammel moster , som trots sin ålder bakat både bullarna, sockerkakan och finskapinnarna, som jag lärde mig att de vita kakorna med socker på heter.^^ Riktigt mysigt var det hursomhelst!

Så som resten av dagen, då jag suttit på mormor och morfars altan och myst och haft trevligt, samt strosat runt med Moa, imon blir det shopping, tumme upp!

Puss mina fina! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback