020712

Hej fina människor! 

Det är 2juli idag, blåser kalla vindar och solen skiner inte allt för mycket och det drösar inte precis in inlägg på bloggen och kommer det ett inlägg så är det mobilbilder... kan inte säga att detta inlägget är bättre precis, men har inte fotat något på jag vet inte när, bättring på det och värmen tack. 

Gick och la mig klockan 20 typ och då hade jag varit vaken 36timmar, så idag mår jag lite sådär halv bra! Huvudvärken har dock släppt efter alvedon och kaffe - prima grejer! 
Vecka 27 har börjat och jag ska vara hemma i hålan denna  veckan , försöka ta vara på livet och umgås med de finaste av vänner. Fortsätta äta gott och bada och sola?! ja tack. 
 
Vecka 28 bär det av till Öland igen, åker dit med mammsen, pappa och Maria , men sen kommer även Moa på besök hos mig - tumme upp!
 
Och om exakt 13dagar är jag femton, kändes som det var nyss jag sa att det var en månad kvar. 
Känns bra. Året som femton lockar och jag är redo att ta emot och njuta av det!

Ha det bra! Puss och tjingeling!


Sånna här goa bullar har mamma bakat tills jag fyller år - visst är hon fin hon? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback