lovligt sött !

Har äntligen fått sportlov,
har varit en otroligt jobbig vecka, varit skit mycket i skolan, för som vanligt trycker de ihop allt på sista veckan innan ett lov, har knappt öppnat datorn, det närmaste jag varit en sådan är mobilen typ förutom att kollat på lite program på datorn. Men nu är det somsagt lov och det är SÅ skönt, blir ju faktiskt extra skönt när man haft mycket att göra innan! :)

Fårse lite vad jag gör på lovet, imorgon tar jag iallafall tåget ner till min bror och får se hur det blir med bloggningen, men annars bloggar jag när jag kommer hem på onsdag eller något, men kan säkert slänga in några inlägg när jag är där, iallafall från mobilen! Ha ett toppen lov, ni som har det! puss !





Cheesecake cupcakes med hallon inne i dem, som jag gjorde med Evelina förra helgen, de var så otroligt goda!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback