Så kan det gå


Råkat ut för en liten olycka, cyklade in i Moa, då hon svängde och jag fortsatte rakt fram, heh.
Trodde det skulle bli ännu värre än det här först, kom två ambulanser, då de trodde jag skadat nacke/rygg, för mina fingrar och fot domnade bort, och kunde först liksom inte röra min kropp.
Kom in på akuten där massa kirurg läkare osv. fanns på plats och började känna kolla osv. De klippte sönder mina kläder för att de inte fick röra mig oså, visade sig som tur var att det inte var någon skada, så jag kom hem samma kväll med sjukhusrock och gips runt min brutna handled.
Jobbigt att inte kunna använda högerarmen på 4v, men detta var det bästa som kunde hända, kunde blivit så mkt värre, tacksam!
Iallafall kan jag säga att min redan dåliga bloggning inte precis kmr bli bättre, sorry for that!
Peace and love!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback