bättre sent än aldrig


Collegetröja: Gina Tricot Klänning: H&M Armband: Kina & glitter (tror jag) Skor: Converse

En outfit från Öland, sklle ju visat bilder därifrån, meeen så blev det ju inte såklart! Tänkte det skulle bli bättre nu när hösten kom och man sitter vid datorn lite mer, men än så länge har det inte blivit så tydligen...Har ganska mycket inspiration just nu annars, mycket jag tänkt blogga om oså, men hade helt och hållet glömt bort att man är så här trött när det börjar bli höst! Känner mig som en zombie som vill men inte kan typ. Har ändå inte riktigt dragit igång i skolan liksom, men tiden? vart tog den vägen, långa dagar och sen är man slut liksom!
Särskilt i kväll och idag, somnade med huvudet vilande i händerna på lektionen liksom och har inte nån som helst aning om vad han sa, heh, sen när jag kom hem åt jag bara sen la mig och typ sov lite igeeen och nu ligger jag nyduschad i sängen och ögonen svider liksom av sömn, men är väl "trevliga veckan" som är på g med, brukar ju bli såhär då, hoppas verkligen det, annars vet jag inte hur jag ska klara hösten och vintern, saknar redan sommaren liksom, och våren inte minst! Men vi ska nog klara detta med tror jag allt ;) och jag ska blogga bättre, blir att fota av lite outfits i helgen som jag haftdet senaste! (y)

ni är fina , puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback