dance ,

Hejhej, kom nyss hem från dansen, gick ganska bra ibland, men ibland riktigt dåligt, men ja ja, man har ju sina dagar. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har egentligen ingen läxa tills imon(?) aaaas skönt, men jag har förhör på spanskan på måndag och har inte lust att plugga i helgen, så får väl bli lite idag också, men måste ju inte känna att jag kan det, vilket är skönt så ja, vi får se! Hur har ni det ikväll, mycket att göra eller tid att ta det lugnt?
Har beställt hem en poncho från h&m nu äntligen också vi skickade aldrig tillbaka något av det jag köpte, för mamma tog ponchon som jag inte passade så bra i, så ja, 16september eller något så kommer den i brevlådan, så ni kan vara berädda på att få se en bild på den runt den tiden! Annars är det som innan, textinlägg eftersom jag inte har några bilder på pappas dator, men ni har ju lite at se fram emot sen, outfits, bilder osv. så håll ut,
ni är fantastiska! , puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback