five things

(bild från förra hösten taget av Moa)

- Jag har världens cellskräck, hatar trånga utrymmen, som tunlar!
- Jag är bara 14år , men har redan "åldersnoja", känns hemskt att det bara är fyra år kvar tills jag är 18 år och myndig, var tog barndomen vägen liksom?!
- Min värsta mardröm är att jag ska bli levande begravd, vet att det är orimligt, men det är verkligen en skräck jag har!
- Jag är otroligt duktig på att skjuta upp saker, som att göra sig i ordning på helgen, eller som idag, ska ha fysikprov imorgon och ska bort klockan fyra, ändå sitter jag här?
- Jag älskar kortkort hår, tycker det är skit snyggt! Vet dock inte om jag skulle våga klippa så, men tankarna snurrar om det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback