VÅR

hejsan! Helgen i Skåna och på öland var kanon mysig! Hjälpte somsagt min morbror att flytta in, men det tog inte så lång tid så vi åkte och hälsade på min bror och hans fru på vägen till Öland, jättekul att få träffa dem igen(: Vi köpte hem thaimat , suppergott! Blev dock jättemätt , haha, trodde jag skulle håla mig mätt i två dygn framöver typ, aja, det var jätte trevligt iallafall (:
Sen åkte vi somsagt vidare till Öland, så skönt var det för det var vår utan snö och med plusgrader på både öland och i Skåne, våren har börjat komma här med nu är skit skönt ute, men det var det inte hemma då utan det var typ snöoväder , haha, så då var jag lite avundsjuk (; satt nämligen ute första gången i år och fikade på Öland, i linne kunnde man sitta om man hade på sig något på ryggen och satt mot en vägg där solen sken , haha, tänkte visa en bild på det nedan(: aja, allt var iallfall jättebra! :D 

haha, konstig bild, osminkad och ofixad och ja så är det, men kolla vad härligt att kunna sitta ute i linne typ, älskart! (mammas fina skugga med ju (; )


Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback