18år söndagen 2011-03-13

Hejhej (: 
I söndags hade min mamma och pappa 18 årig bröllopsdag, grattis mamma och pappa <3 (eller säger man grattis när det är bröllopsdag, haha?) (; Mamma fick 18 röda rosor på morgonen och en vit, den vita rosen stod för det året de började på nu, det 19e asså och pappa fick 18 praliner av mamma, fint tycker jag med små överaskningar (:
Vi var iallfall hemma hos min morfar och grattade honom under dagen, eftersom att han fyllde 86 år igår, grattis morfar till dig också! <3 Sen på kvällen åt vi hummer och smakade på pralinerna, mumma! 

Det var min helg det, hoppas ni med hade en bra helg, det hade jag (: puss!



Hoppas mi inte är för känsliga, jag tycker iallafall det är himelskt gott! :D

Pralinerna, namnam! (tog bilderna så sent och det var jättemörkt så det bliev inte bra, men det får ni stå ut med, mums var det iallafall (: )

Fina rosor! ännu finare i verkligheten och när det är ljust ute, i mitten av alla röda rosor är den vita (: 



Kommentarer
Postat av: Jennie

åh va gott :)

2011-03-16 @ 20:45:08
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Oh tack ska du ha :)

2011-03-16 @ 21:09:44
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback