snart blir det ...

... äntligen en ny header! Like (:
Moa har nämligen fotat mig till den idag, tror det kommer bli jättebra faktiskt! :D 
Men vi kan inte göra den riktigt än för vi brukar göra den hemma hos Moa och hennes bror är sjuk, och har inte lust att bli smittad (; Men snart så! 
Vi hittade iallafall ett jättefint ställe med  massa gula blommor som jag inte kan namnet på, haha, men de var fina, jag fotade Moa med, blev dock inte så många bilder på henne eftersom hon tar bort alla för att hon tycker hon är ful på dem, vilket inte alls stämmer, hon blev ursöt på alla! Men ska kolla med henne om hon kan tänka sig att jag lägger upp någon (moa? visst går det bra? (; ) 

nehe, jag vet inte vad jag ska skriva mer ... jo just det imorgon är det marknad också, brukar inte finnas så mycket vettigt, men det är rätt mysigt ändå (;

ha det bäst flodhäst! kram!
 

Bild tagen idag, Nikon D5000 18-55 mm
Trackback