Kina, Öland , läger och paj dator ...

... ja, det är därför jag inte har bloggat och av någon anledning funkar det inte att blogga från Ipaden (?)
Ah, nu är jag iallafall tillbaka och jag har haft det jättebra, Kina går verkligen inte likna med något annat, först var vi i Ningbo och kollade hur och var pappa jobbar när han är där, sen var det en som pappa också jobbar med som skulle skjutsa oss till Shanghai och då tog han även med oss på fotmassage och påvägen till Shanghai stannade vi även i staden Hangzhou och var vid en jättefin sjö, i Shanghai shoppade vi och såg på den underbart vackra belysningen på natten, hur vackert som helst! Efter två nätter i Shanghai flög vi till Beijing och gick på himmelska fridens torg, kinesiska muren, (och vad häftigt det var att gå på kinesiska muren asså, på en del ställen var det så brant så man fick klättra upp och hur man ser hur denna enorma mur bara fortsätter i horisonten och de har ju inte byggt muren runt bergen heller utan över, det går verkligen inte fatta att det är människor som byggt den!) och så gick vi i den förbjudna staden också, det var också en häftig upplevelse! Och maten och människorna och kulturen och allt annat, ja det går inte beskriva allt, det var en väldigt häftig upplevelse iallafall! :D
Resten jag gjort har också varit bra, men nu är det ganlsa skönt att vara hemma, borta bra, men hemma bäst! (:

Jag har inte fixat med alla bilder än, så ni får bara en liten titt på ett sött hus i Hangzhou, vid sjön där(:


Ha det fint, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback