varmt och kallt

hejhopp! tog precis en lång skön varm dusch, behövdes verkligen när man varit ute och frysit ihjäl hela dagen, hmm .. tänker ni då , har hon inte varit iskolan? jodå, vi har haft friluftsdag idag, man kunde välja på lite olika aktiviteter men jag valde att gå ut och gå (: trodde det skulle bli rätt jobbigt för jag trodde vi skulle gå 2mil i snabbt tempo, vilket jag ville, men i stället så gick vi typ 7km i sovtempo, haha, eller jag gick typ 7km, det var meningen att vi skulle gå till ett ställe och grilla korv och dit var det typ 6km , sen efter vi hade ätit så skulle vi gå hem, men man fick gå hem "fritt" om ni fattar vad jag menar, innan gick vi alla tillsammans , men när vi skulle ta oss hem fick vi ta oss hem hur vi ville (: och vi frös så mkt så vi gick till min pappas jobb som låg typ 2km från det stället och så körde han hem oss eftersom han skulle på lunch då, snällt (: 
iallafall så var det en väldigt skön dag, började klockan 9 och så fick vi gå hem kvart över 11, skönt! 

nehe, nu ska jag plugga lite, puss puss! 

(tog bort bilden, hahah, skämdes lite! haha, kul för er som fick se den iallafall! (; hahah)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback