Red lips

Hej hej! hadde dans uppvisning ikväll, gick riktigt bra faktiskt och det var skit kul! (: synd bara att två var sjuka så att de inte kunde vara med ); tycker verkligen synd om er, tur iallafall att det finns en till chans i vår! (: 
men somsagt, trots att två var borta så gick det great, fick lite panik ibörjan och tänkte hur detta skulle gå , men det gick ju bra ändå, inga fel gjorde jag :D
iallafall , alla skulle ha på sig svarta kläder och tre av oss skulle ha på oss röda skor och röda ditaljer och tre skulle ha på sig svarta skor och rosa ditaljer,  men nu blev det ju bara två rosa och två röda då, jag var röd, hade på mig strumpbyxor, skjorts, linne och en vid tröja, ditaljerna var ett luciaband (haha) runt handen som hängde ner lite och rött läppstift och skorna då, just det alla var tvugna att ha uppsatt hår med, men mitt är för kort för att sätta upp så blev två flätor på var sida om huvudet (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback