Gjort under veckan

Hejsan Svejsan!
om det inte hade varit för att jag inte vill ha en massa bortförklaringar i min blogg till varför jag inte har bloggat, så hade jag som vanligt sagt att jag haft mycket att göra och att jag faktiskt inte orkat osv. men nu skiter vi i det! (;

Idag ska jag på hockey med Maria, kommer bli kul hoppas jag (:
men annars under veckan som vart så har jag ju somsagt varit hos min bror, jag har varit och shoppat lite med mamma och så har jag tagit hand om mina syskonbarn, det ska jag även göra på söndag, mysigt! (de syskonbarnen är min andra brors barn, asså inte han jag var hos barn (: ) 

aja, nu ska jag göra mig i ordning, pussar
ps. ett inlägg om vad jag gjorde hos min bror kommer! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback