bilder från 1 advent



Lite bilder från 1advent, inte de bästa, men de får duga!

Hejhej, vet inte om man får ta till några ursäkter när man inte bloggat på så länge, men om jag ska säga ett ord som orsakar allt, så säger jag skola, men men , det är ingen ursäkt för att inte bloggat på så länge , något inlägg kunde jag klämt in! Ska försöka bättra mig, försöka iallafall! 
För övrigt så har det nu gått över 2advent och i natten som var kom det lite snö, blir genast lite mysigare, inte för att jag hade brytt mig jätte mycket om den väntat lite, eftersom jag inte är ett fan av snö men mysigare blir det ju helt klart! Hoppas ni haft det bra medans jag varit borta, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback