Kycklingar

Hejsan svejsan!
Har inte blivit så mycket tid till bloggen på sistone, men jag har verkligen inte haft någon inspiration!
Men nu är det påsklov (tjoho!) , så nu hoppas jag på lite mer bloggning! (: 

Dagen har jag tillbringat ute i det fina vårvädret, mest med en pensel i handen och fula målarkläder på dock, eller mest föresten, hela tiden! Har hjälpt pappa och mamma att måla plank (heter det så?) till carporten, inte så tråkigt som man kan tro faktiskt, jag blev rätt duktig där på slutet måste jag säga (;

Sen vid sju typ åkte vi till min bror och kollade på hanns kycklingar som de köpt, eller de köpte ägg som har kläckts nu, de var jättesöta! men jag fick inte kolla på dem så mycket, för mina syskonbarn ropade på mig hela tiden och ville att jag skulle leka, haha, men det var lika kul som vanligt att leka med de små gullegrisarna såklart! :)

hann iallfall ta några bilder på de söta små dunen, visst är de urgulliga?



puss&kram!
Trackback