Saknar min bra,bättre,bästa vän! <3

Hejjsan! Nu har jag städat klart, nästan iallafall, haha(; Skönt att kommit så långt som jag kommit ändå! :D

Anyway, när jag städade hittade jag ett kort eller brev eller vad man ska säga från en av mina bra, bättre, bästa vänner! Kortet var från en tjej som heter Lichelle, vi är jättetajta vänner för vi var alltid typ när vi var små och det här kortet är just från när vi var små, så här stod det:
Du är snäl Linnéa. vi ska vara vener.
Jag blev så rörd när jag läst detta att jag var nära till tårar. Dessutom så är Lichelle i Philippinerna och har varit där hela sommaren, därför gjorde brevet att jag blev ännu mer ledsen för jag saknar henne så mycket! Längtar tills hon kommer hem så jag kan visa det, haha, så söt är hon!
Men, men det var väll allt, ska väll städa klart, haha;D
pussar<3

btw, förlåt att jag pratar så mycket om mig själv, haha, careface kanske ni tycker, men inte jag och det är ju min blogg så.. haha;D pusspåer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback