JULKONSERT

hejhopp!
Igår var jag på en jättemysig julkonsert, var många duktiga som sjöng och det var även två skit roliga gubbar som pratade mellan sångerna, haha :) 
Innan konserten var vi och åt på en resturang som är jättemysig, trerätters blev det som vi åt i hopp med dem vi skulle på konserten med :) Det var riktigt gott! :D Vad gjorde ni igår?

Idag kom min bror, med fru och barn hit och så grattade vi min bror som fyllde för ett tag sen men då var jag sjuk så vi firade han idag :) men nu har de gått hem så nu ska jag sätta mig och göra lite julkort och lyssna på julmusik för att få den rätta stämningen ;)
Hörs senare pussar

Imorgon eldar vi upp femman :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback