JULAFTON 2010

Hade ju lovat att ni skulle få se några bilder från julafton, men de flesta bilderna är på mina syskonbarn och kusiner och de vill jag inte lägga upp någon bild på eftersom jag inte vet vad de tycker om det, men det blir något kort på vad jag hade på mig och så kan ni ju få se tomten (; Mina julklappar får ni se någon annan dag (:



Vår kära tomte, som varit med alla mina 13år :D

Ljus måste finnas med på julen!

Och granen med dess kulor är ett MÅSTE!

Jag hade på mig min röda klänning från H&M, den jag hade på julbordet ni vet, älskar klänningar! :D

Hoppas ni hade en lika bra jul som jag!

(ringar från Lindex och JC, armbandet är handgjort av någon som jag köpte det av på en julmarknad (: )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback