1:a December

Idag är det första December och det är dax för alla olika slags kalendrar. Även julkalendern på TV:n började idag och som traditionerna säger måste man följa alla dessa kalendrar även om de är supper dåliga, men visst är det mysigt?! öppnade även min första lucka i min chokladkalender med, chokladkalender är ett måste, haha ;)
Förr hade jag även paketkalender, men inte i år :)
Jag älskar December o tycker helt klart att det är den mysigaste månaden, därför tycker jag att det är så synd att vi renoverar just nu, för vi bor på en arbetsplats som jag sagt en miljon ggr, det går därför inte att ha det så mysigt, riktigt synd, men det blir nog fint till jul iallafall får vi hoppas :D
Ha en fortsatt bra första December. pussar! ♥

I år heter julkalendern på TV, Hotell Gyllene Knorren, haha ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback