Hemma!

Hejj alla glada läsare! :D
Som ni märkt har det inte varit någon bloggning på några dagar.. Det beror på att jag inte har varit hemma. Först var jag hos Maria och dem som bor där och hälsade på dem! Fottade två jättesöta ekorrar där, bilder på dem kommer sen! (;
Sen när jag hade kommit hem så åkte jag direkt till Öland med Moa, vi var på Öland från tisdagen till fredagen(idag) och det var sjukt kul! :D Vi hade bra väder alla dagar utan torsdagen då det var mulet men uppehåll, men annars var det jättefint väder, särsklit tisdagen var kanon då vi låg i vattnet i 4timmar! hehe. På torsdagen hände veckans höjdpunkt! Vi red på en kamel! Det var roligt!! Nora hette hon (: Bilder på när jag red kommer! (; Veckan har varit toppen och jag och Moa har haft jättekul! Härligt med sol också ju! (;
Aja, nu ska jag snart i väg och sälja godis på "Flisby amatörerna" får se hur det går, är inte så bra på vikt :s haha, mamma får nog hjälpa mig lite (; Har ni varit på "Flisby amatörerna" någon gång föresten? :) Brukar vara jätteroliga teatrar som amatörer spelar,hehe, ni fattar nästan på namnet att det är amatörer som spelar kanske? x) aja har ni inte varit där tycker jag att det är värt att åka dit! :D
Dit ska jag nu snart iallafall, men hoppas att ni också får en härlig kväll, puss&kram<3

Föresten, internettet funkar på datan nu, äntligen! Tjohoo, glad! :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback