Första skoldagen..

Hejjsan tjohopp! Hoppas ni mår bra! Det gör jag, men jag är SÅ trött!! 
Det var det första skoldagen i 7:an i dag, gick bra tycker jag(; Nej, men det var lah okejj, hade sagt kul om det inte hette skola! haha.
Gick till skolan med jeans och långarmat idag, inte så nice precis .. Så fort jag kom hem var det att ta en dusch och sen byta till jeans shortsen från Vila och en jätteskön T-shirt från HM , skillndad ? Haha, det kändes faktiskt bra när jag tog på mig det i dag på morgonen, då var det mulet och kändes skönt med jeans. Men sen blev det ju varmt! hehe :) Så satt ute nyss och åt lite mat, makaroner och köttfärs, med massor av grillkrydda! älskar grillkrydda, någon mer som gör det? :)

Nehe, nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på TV och bara ta det lugnt! Hur planerar ni kvällen? (:
Puuss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback