Tacksam..

Hej! Vill bara säga att just nu är jag evigt tacksam för livet! Jag har vänner som bryr sig, en familj som älskar mig och sist men inte minst en mormor som klarade operationen bra! Tack gud! :)
Den 23 Augusti börjar skolan, suck...Men just nu skiter jag i det för nu vill jag leva och vara glad den sista tiden på sommarlovet. Och det tycker jag ni med ska göra; njuta av sommaren som är kvar, andas in glädjen och var tacksam över den!
Nu ska jag även ta tag i powerwalk:en och inte göra det en gång i veckan/ en gång varannan vecka, utan varannan dag, men jag behöver hjälp och det kommer jag få, peppning asså, för jag har en familj och kompisar som kommer göra det och jag hoppas att jag även kommer få peppning av er! För erkänn att man helst skulle vilja lägga sig i hängmattan med en glass och bara njuta istället för att träna?!
Nu kanske folk tänker att jag inte behöver tänka på träningen nu när sommarlovet börjar nå sitt slut, utan unnan mig istället, äta glass, lata mig och ta det lugnt. Men om jag skiter i att träna och unnar mig istället kommer jag inte må bra för det! Man ska göra det som känns bäst för en själv, vill du bara lata och unnan dig saker? Gör det för allt ivärlden! Men mår du inte bra av det, så tänk på vad du kan göra för att må bra! (:
Det viktigaste är att du gör det som känns bäst för dig, strunta i vad folk säger! Det är din åsikt som räknas!
Lev ditt liv! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback