Bildbomb från Öland!

Hejjsan! Hoppas ni mår bra! Det gör jag !! :D Nyss var min bror med barn och fru här, var jätte längesen nu så det var kul! (:
Tänkte lägga upp lite bilder från Öland nu, hoppas ni inte blir arga över det! haha(; <3

ÖLAND 2010

Me in the water! hehe :)

Jag plaskar lite (; 



Kärlek i sand ..

Hmm.. Undra vem som kan ha gått här ..?

himmel ..

och mer himmel :)
  
Vatten med ringar (:

Nemen .. sånt är ju privat!? haha..piss    

Jag på en kamel, hon hette Nora :D <3 

Nora, Jag och han som ledde oss :) 

Nora leker linslus, jah .. :) hihi

Det var en grym vecka och jag längtar redan tillbaka! 

(Jag har tagit alla bilder själv med min Nikon D5000, utan dem jag själv är med på, dem har Moa www.moahs.blogg.se tagit (: )                                                            
Kommentarer
Postat av: felicia

Fina bilder sötunge! (:



din kamera verkar ju as bra :D

mst hitta på ngt någon dag söt (: <3

2010-08-23 @ 15:07:10
Postat av: Jag (;

Till Felicia:

Tack sötis!



Jodå, den är bra! :D

Klart vi måste, du får ringa! (;

2010-08-23 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback