Är med den bästa!

Hejjsan! Internettet har inte kommit tillbaka än! Jag blir så arg, men som tur är så har vi ju pappas data som jag kan skriva på lite, haha..
Aja, just nu sittar jag här med en av mina bästa vänner, som jag även ska sova över med sen oxå;mysigt,mysigt, Elin heter hon btw!
Innan idag var vi och fikade i Vetlanda på fiket Ritz, men från början hade vi tänkt att vi skulle fika på ett gamalt, jättemysigt fik, eller jag har aldrig fikat där men Elin sa att det var mysigt, men det var stängt...35 minuter i bil för inget, haha, nej men det blev ju fika sen ändå så, caffe latte och bulle blev det, mhm! ;D
Nehe. nu ska jag och Elin hitta på nåt faktiskt, men vi hörs,
Puss&kram ;D

(förlåt för att det aldrig kommer upp några bilder, men nu har jag tyvär ingen att lägga upp för sitter ju vid pappas data, hehe :p)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback